خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/24 - 19:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زاده:

مرحله دوم کمک‌ مالی به حساب سیل‌زدگان بیرم واریز شد

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از به نتیجه رسیدن پیگیری ها در زمینه واریز مرحله دوم کمک‌مالی دولتی به خسارت دیدگان سیل‌ بیرم خبر داد.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  خانه ملت  با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در زمینه جبران خسارت سیل بیروم، عنوان کرد: با پیگیری از مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مرحله دوم کمک ‌مالی جهت تکمیل ۲۸ واحد مسکونی سیل‌زدگان بیرم به حساب مالکان واریز شد.



نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی افزود: مرحله‌ی اول این کمک‌ها نیز در آستانه عید غدیر خم برای سیل‌زدگان واریز شد تا واحد‌هایی که به دلیل مشکلات مالی، روند بازسازی آن‌ها متوقف شده بود مجدداً احیا شود.



حسین زاده، از تلاش‌های مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان مربوطه که پس از گذشت دو سال همچنان در کنار مردم بیرم هستند تشکر و قدردانی کرد.



عضو مجمع نمایندگان استان فارس عنوان کرد: در زمینه گازرسانی نیز در شهرستان لارستان بخش‌های بیرم و صحرای باغ به طور کامل سبز هستند که گازرسانی به عمادشهر و ۱۵ روستای بخش صحرای باغ در سال ۱۴۰۱ به پایان رسید و بهره‌برداری شد. گازرسانی به شهر بنارویه و روستاهای آن نیز در مرحله نهایی قرار دارد که با پیگیری‌های نماینده و مسئولان به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید./



پایان پیام

  • کد خبر : 371576
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار